۱۳۸۷ آذر ۲۶, سه‌شنبه

رهبر وضو نداشت

دوباره رهبر معظم خبرسازی فرموده اند.
بنا به خبری که سایت تابناک گزارش کرده، رهبر معظم یواشکی از درب پشت دانشگاه وارد محیط شده، و چون اوضاع را قمر در عقرب دیده و با چشم خودشان متوجه شده اند که زمین سخت دانشگاه جای شاشیدن نیست، پیش از اقامه نماز از همان در پشتی فلنگ را بسته اند.
البته از آنجایی که ایشان می خواستند از "بخش هاي مختلف" بازدید کنند، صبح خیلی زود که ترافیک [دانشجویی] کم بوده وارد دانشگاه شده، به چند اتاق سر زده و برای اینکه تو ذوق وزير علوم، تحقيقات و فن آوري هم که قبلا خبر حضور رهبر برای باطل کردن فتنه دانشجویان را داده بود، نخورد، کمی هم با ایشان گپ زدند. از آنجایی که رهبر معظم خود فردی "عملی" هستند، در سالن ورزشی علم و صنعت با کارکنان دانشگاه خوش و بش سریع فرموده اند تا مجبور نشوند در نماز جماعت به دانشجویان بی احترامی کرده و پشت خود را به آنها بکنند. البته شایعه شده که رهبر چون وضو نداشتند در نماز جماعت شرکت نکردند. مهم است که ایشان در نوبت بعدی مواظب باشند که وضویشان بخاطر جوّ متشنج دانشگاه باطل نشود. دانشجویان روزشمار لحظه ای هستند که رهبران جمهوری اسلامی در جماعت آنها به سجده بیفتند.
در همین رابطه، یکی از کاربران سایت تابناک ( که ظاهرا دانشجو است) ابراز تأسف و خود را سرزنش کرده که چرا از آمد و رفت رهبر معظم خبردار نشده است. این دانشجوی محترم متوجه نیستند که صدای رهبر از پشت درب های بسته سالن ورزشی، و آنهم در کله سحر به گوش کسی نمی رسد، و بیخودی نباید خود را ملامت کنند. البته اگر رهبر معظم دفعه بعدی تصمیم گرفتند تا از این شکر ها خورده و کارهای محیرالعقول بکنند، بهتر خواهد بود که به دانشجویان خبری بدهند تا محیط مناسبی برای ایشان مهیا شده، و در نزدیک درب های پشتی هم چند دانشجو از ایشان استقبال کنند. ایشان لازم نیست مثل گوردن براون که بی خبر از محیط جنگ زده افغانستان دیدن می کند، عمل کنند، مگر اینکه به این نتیجه رسیده باشند که محیط طالبان زده افغانستان و دانشگاه چندان فرقی با هم ندارد.
خبرهای مرتبط: چرا رهبر جا زد؟ ، عقب نشینی رهبر شاد باشید
علی ناظر – 24 آذر 1387
chaporast@ymail.com برگرفته از وبلاگ چپ و راست (آرشیو سایت بحران)
----http://www.tabnak.ir/pages/?cid=29060
شايعه‌اي كه به حقيقت پيوست؛
حضور رهبر انقلاب در دانشگاه علم و صنعت
آيت‌الله خامنه‌اي صبح امروز يكشنبه در سالن ورزشي «ملک لو» در جمع دانشجويان و دانشگاهيان اين دانشگاه حضور يافتند. بنا به اخبار رسيده به خبرنگار «تابناك» رهبري قبل از اذان ظهر از دانشگاه علم و صنعت خارج شده و نماز جماعت به اقامت ايشان برگزار نشد. كد خبر: ۲۹۰۶۰ تاريخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۴ آذر ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۲۳۴۵ دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه علم و صنعت امروز در محل اين دانشگاه به ديدار آيت الله خامنه اي رفتند.به گزارش «تابناك»، آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب صبح امروز يكشنبه در سالن ورزشي «ملک لو» در جمع دانشجويان و دانشگاهيان اين دانشگاه حضور يافتند. اين در حالي است كه پيش از اين وزير علوم، تحقيقات و فن آوري از حضور مقام معظم رهبري در جمع دانشجويان خبر داده بود.بنا به اخبار رسيده به خبرنگار «تابناك»، رهبر انقلاب همچنان در دانشگاه علم و صنعت و در ميان دانشجويان حضور دارند. گفتني است، بنا بر اخبار غير رسمي قرار بود كه آيت‌الله خامنه‌اي هفته گذشته به دانشگاه علم و صنعت بروند كه اين خبر از سوي منابع رسمي تأييد نشد و رهبر انقلاب صبح امروز در اين دانشگاه حاضر شده و به بازديد از بخش هاي مختلف پرداختند.خبر تكميلي:آخرين اخبار اينكه رهبري قبل از اذان ظهر از دانشگاه علم و صنعت خارج شده و نماز جماعت به اقامت ايشان برگزار نشد.