۱۳۸۷ آذر ۲۲, جمعه

تشكيل دولت وحدت ملي با صرفنظر كردن از اصول و ارزش ها غير ممكن است

واكنش جبهه پيروان خط امام و رهبري:

خبرگزاري فارس: جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاكيد بر غير ممكن بودن دولت وحدت ملي با صرفنظر كردن از اصول و ارزش ها اعلام كرد: تسلط افراطيون ساختار شكن بر حركت‌هاي سياسي جبهه دوم خرداد از حافظه تاريخي ملت پاك نخواهد شد.

22 آذر 1387

به گزارش خبرگزاري فارس با آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي و افزايش سرعت تحولات سياسي در كشور، جبهه پيروان خط امام و رهبري در آستانه انتخابات دهم رياست جمهوري در بيانيه شماره 2 خود با تاكيد بر ضرورت هوشياري تشكيلاتي و حركت منسجم و آگاهانه، تصريح كرد: دولت‌هاي ائتلافي معمولا دولت‌هاي ضعيفي هستند كه شهامت و شجاعت اقدامات بزرگ ودفاع جانانه از مصالح ملي را ندارند.

اين جبهه افزود: اگر چه در جريان دوم خرداد نيروهاي متعهد به ارزش‌هاي اصيل انقلاب و خط امام فراوانند، اما تسلط افراطيون ساختار شكن بر حركت‌هاي سياسي اين جبهه از حافظه تاريخي ملت پاك نخواهد شد. هم اكنون بخشي از موتلفين سابق اين گروه در صدند تا با جابجايي مرزها و تغيير محورها، شكاف دروني خود را با دميدن به طرح تشكيل دولت وحدت ملي به رقيبان خود يعني اصولگرايان منتقل نمايند.

در اين بيانيه با بيان اينكه وحدت ملي و تقويت آن نه تنها توصيه حضرت امام ره، و مقام معظم رهبري است، بلكه در سياست‌هاي راهبردي نظام جمهوري اسلامي ايران نيز، حفظ وحدت ملي به مثابه دفاع تمام عيار از منافع و مصالح ملي است و توسط هيچ كس نبايد مخدوش گردد، تصريح شده است: اين وحدت بايستي بر محورهاي خدشه‌ناپذيري استوار باشد. حضرت امام ره، وحدتي را پايدار و مقدس مي‌شمردند كه زير چتر تعاليم قرآن مجيد باشد،‌ چنانكه مي‌فرمودند «مهم اين نيست كه همه با هم در يك امري مجتمع باشيد و متفرق نباشيد، امر خدا به اين است كه همه با هم اعتصام به حبل‌الله كنيد. انبياء نيامده‌اند كه مردم را با هم مجتمع كنند،‌ انبياء آمده‌اند كه همه را در راه حق مجتمع كنند»، عليهذا كساني كه به وحدت بين ساختارشكنان و هم پيمانان دشمن قسم خورده انقلاب با اصولگرايان متعهد و معتقد به اسلام ناب محمدي مي‌انديشند، خوابشان تعبير نخواهد شد.

جبهه پيروان خط امام و رهبري تصريح كرد: اگر مقصود از دولت وحدت ملي، تشكيل دولت ائتلافي متشكل از همه نيروها، با صرف نظر از مواضع آنها در مورد اصول انقلاب و ارزش‌هاست، اولا اين وحدت غير ممكن است، ثانيا دولت‌هاي ائتلافي معمولا دولت‌هاي ضعيفي هستند كه شهامت و شجاعت اقدامات بزرگ ودفاع جانانه از مصالح ملي را ندارند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: جبهه پيروان خط امام و رهبري به استفاده از تمام ظرفيت‌هاي اصولگرايان كشور و حتي استفاده از ظرفيت‌هاي مثبت و مفيد ديگران تاكيد نموده و معتقد است كه ارتقاء سطح كيفي و كمي نظام جمهوري اسلامي و حركت به سمت چشم‌انداز 20 ساله، با تنگ‌نظري، كوته‌بيني، عدم مشورت با فرهيختگان و پايين بودن سطح تحمل انتقاد، اقدامي غيرممكن است.

جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه دوام و ثبات انقلاب و جهش‌هاي متعالي نظام جمهوري اسلامي، با حضور همه نيروهاي انقلاب و با تكيه بر قانون اساسي، پايبندي به خط امام و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، پاسخگويي حكيمانه به مطالبات به حق مردم و ارائه خدمت بدون منت به مردم ممكن خواهد بود، تاكيد كرد: دشمن در صدد است كه محور اصولگرايي - اصلاح‌طلبي را به محور موافقان و مخالفان دولت ترجمه كند به اميد آنكه حافظه تاريخي مردم، سابقه نه چندان خوشايند اصلاح‌طلبان و عملكرد مردمي اصولگرايان را فراموش نمايند. استكبار جهاني و مقامات كاخ سفيد هم موضع خودشان را در اين زمينه آشكار نموده‌اند كه حامي اصلاحات هستند. ما معتقديم اصولگرايي بدون اصلاح‌طلبي و اصلاح طلبي بدون اصولگرايي، امري ناتمام بوده وهر اصولگراي مومني بايد در چهارچوب ارزش‌ها، اصلاح‌طلب‌ باشد و جامعه را به سمت صلاح و رستگاري سوق دهد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: جبهه پيروان خط امام و رهبري مجددا تاكيد مي‌كند كه ضمن احترام به همه نامزدها و فعالان انتخاباتي بر محور گفتمان عدالت و پيشرفت در انتخابات اصرار مي‌ورزيم و انتخابات آينده را برنامه محور (نه شخص محور) مي‌دانيم و با تعظيم در مقابل ملت بزرگ ايران اسلامي، تمامي تلاش خود را بر تشكيل دولتي فرهيخته، ‌مقتدر، اصولگرا،‌ قانونمدار، برنامه محور و شيفته خدمت بدون منت با همكاري‌ تمامي نيروهاي علاقمند به اصولگرايي به كار خواهيم بست.